RMN będzie wybierać rady programowe  |  TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

RMN będzie wybierać rady programowe  |  TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

RMN będzie wybierać rady programowe  |  TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 29, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2022 roku przychody Interii wzrosły o 11,6 proc. Zysk niższy o 33 proc.

Grupa Interia.pl, kierowana przez Artura Potockiego, zmniejszyła zysk netto z 19,8 mln zł w 2021 roku do 13,3 mln zł w 2022 roku (fot. materiały prasowe)

Grupa Interia.pl, należąca do Telewizji Polsat, w 2022 roku wypracowała 13,3 mln zł zysku netto przy 113,2 mln zł przychodów.

Ze sprawozdania złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że przychody Interii wzrosły o 11,6 proc. w porównaniu z 2021 rokiem. Wszystkie wpływy spółki pochodziły ze sprzedaży reklam. Dla porównania według Publicis Groupe rynek reklamy internetowej w Polsce w 2022 roku urósł o 6,9 proc. 

Pozostałe przychody operacyjne Interii wyniosły 3,1 mln zł (wzrost o 6,1 proc.), z czego 1,6 mln zł stanowiły dotacje (spadek o 1,6 proc.).

Koszty działalności operacyjnej były wyższe o 16,1 proc. i sięgnęły 99 mln zł. Na wynagrodzenia przeznaczono 36,9 mln zł, tj. o 24,1 proc. więcej niż rok wcześniej.

Zysk netto Grupy Interia.pl zmniejszył się o 33 proc. - z 19,8 mln zł w 2021 roku do 13,3 mln zł w 2022 roku.

(KOZ, 29.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.