"CKM" liderem wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn
18.01.2007, 09:02
W październiku 2006 roku "Forbes" był liderem wśród miesięczników biznesowych, a "CKM" wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn.
Sprzedaż ogółem polskiej edycji ”Forbesa” (Axel Springer Polska) w październiku ub.r. wyniosła 35 458 egz. i była o 5,94 proc. niższa niż w tym samym miesiącu 2005 roku. ”Manager Magazin” (Wydawnictwo Infor Manager) osiągnął sprzedaż ogółem na poziomie 29 069 egz. (wzrost o 58,66 proc.). Wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn najlepiej sprzedawał się ”CKM” (Marquard Media Polska) – 111 551 egz. (wzrost o 39,71 proc.). Na drugie miejsce z trzeciego w stosunku do października 2005 roku awansował ”Men’s Health” (Motor-Presse Polska) – 64 336 (wzrost o 6,56 proc.), a na trzecie spadł ”Playboy” (Marquard Media Polska) – 52 935 egz. (spadek o 15,77 proc.). Miesięcznik shoppingowy dla mężczyzn ”Logo” (Agora SA) w październiku ub.r. sprzedał 66 934 egz. Do lutego 2006 roku włącznie tytuł ten był kwartalnikiem. Wszystkie dane: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.(AW, 18.01.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










