Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

World Federation of Advertisers wkrótce zacznie działalność w Polsce

Elżbieta Gorajewska koordynuje w Polsce proces powstania WFA (fot. materiały prasowe)

World Federation of Advertisers (Światowa Federacja Reklamodawców) wkrótce zacznie działalność w Polsce.

W Polsce została powołana grupa założycielska, składająca się z przedstawicieli 12 marketerów (m.in. Pepsico, BNP Paribas, Dr. Oetker, L'Oreal, H&M, Frito Lay i Henkel). Działania zmierzające do powołania w Polsce WFA koordynuje Elżbieta Gorajewska, była wieloletnia dyrektor zarządzająca Nielsen, obecnie niezależna konsultantka.

Czytaj też: Czy kreatywność ma moc? Subiektywne podsumowanie 70. Cannes Lions

– Trwa proces rejestracji WFA w Polsce – wyjaśnia Gorajewska. – Od KRS zależy, kiedy się to sfinalizuje, ale zakładamy, że będą to 2-3 miesiące.

I dodaje: – Marketerzy chcą mieć w Polsce własną organizację, która będzie reprezentować ich potrzeby i interesy. Dotychczas taka organizacja w Polsce nie istniała. 

Światowa Federacja Reklamodawców została założona w 1953 roku. WFA jest międzynarodową organizacją, w której skład wchodzi ponad 140 czołowych światowych marek i krajowych stowarzyszeń na ponad 60 rynkach. Celem WFA jest promowanie skutecznej i zrównoważonej komunikacji marketingowej na całym świecie. WFA ma siedzibę w Brukseli oraz biura w Londynie, Nowym Jorku i Singapurze.

Czytaj też: Wnioski po Cannes Lions Festival 2023. Największe święto kreatywności

(AMS, 27.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.