Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artur Sikora nie zarządza już marketingiem Santander Bank Polska. Następca jeszcze nieznany

Artur Sikora z Santander Bank Polska związany był przez ponad 13 lat (fot. www.linkedin.com /in/sikoraartur, screen: YouTube/Santander Bank Polska)

Artur Sikora, chief marketing officer w Santander Bank Polska, zakończył pracę w dotychczasowej firmie – wynika z ustaleń "Presserwisu".

Sikora z Santander Bank Polska związany był przez ponad 13 lat, z czego 11 zarządzał marketingiem firmy jako CMO. Odpowiadał za marketing, komunikację, relacje z mediami, CSR i sponsoring korporacyjny. Wcześniej, przez prawie trzy lata, pracował w Banku Zachodnim WBK – zanim ten bank w 2015 roku przeszedł rebranding, zmieniając się w Santander Bank Polska.

Czytaj też: Czy kreatywność ma moc? Subiektywne podsumowanie 70. Cannes Lions

Jak wyjaśniła Ewa Krawczyk, menedżer ds. komunikacji z mediami w Santander Bank Polska, konkurs na stanowisko zajmowane dotychczas przez Sikorę nie został jeszcze rozstrzygnięty. Jak ustalił "Presserwis", rozpatrywani są kandydaci z Santander Bank Polska, ale też spoza firmy.

Za reklamową obsługę Santander Bank Polska (agencja wiodąca: ATL, BTL, aktywacje, strategia) odpowiada agencja Red8 Advertising.

(AMS, 27.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.