Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Barbara Grabiwoda w Publicis Le Pont pokieruje zespołem AI commerce

Barbara Grabiwoda i Roy Bar-Adon mają wzmocnić kompetencje Publicis Le Pont w obszarze AI (fot. materiały prasowe)

Barbara Grabiwoda, chief strategy officer Publicis Le Pont, ma pokierować zespołem zajmującym się integracją rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji w działaniach commerce, a Roy Bar-Adon ma zarządzać centrum Generative AI w obszarze produkcji treści marketingowych.

Publicis Le Pont to należąca do Publicis Groupe CEE wirtualna platforma zajmująca się tworzeniem kompleksowych rozwiązań cyfrowych dla klientów, działająca od dwóch lat w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Publicis Le Pont inwestuje w rozwój nowych kompetencji, które mają pozwolić lepiej i szybciej wykorzystać możliwości, jakie oferuje sztuczna inteligencja pod postacią Generative AI oraz zastosowanie automatyzacji do tworzenia treści dla e-commerce.

Barbara Grabiwoda pokieruje zespołem AI Commerce jako program lead, w ścisłej współpracy z Pawłem Piątkiem, commerce delivery officer, który ma pełnić funkcję operational lead.

Jednocześnie Creative Content Hub Publicis Le Pont w Budapeszcie powołał do życia zespół Generative AI Center, która skupić się ma na tworzeniu visuali, treści oraz insightów. Na czele Generative AI Center stanął Roy Bar-Adon, a w jego skład weszli również Eric Rainsberry, creative lead, János Szabó, product lead oraz Lev Kvichko,  Gen AI engineer.

 

(AMS, 22.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.