Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nadawca Golf Channel Polska ponownie zakończył rok na minusie

W zeszłym tygodniu Michał Winnicki oraz należąca do niego spółka MWE Media zakupili 100 proc. udziałów w spółce Golf Zone (fot. Pixabay.com)

Spółka Golf Zone, nadawca kanału o golfie Golf Channel Polska, w 2022 roku miała 3,67 mln zł przychodów z podstawowej działalności i 1,03 mln zł straty netto.

Ze sprawozdania złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że rok do roku przychody spółki wzrosły o 6,5 proc.

Koszty podstawowej działalności wyniosły 5,06 mln zł. Rok wcześniej raportowano koszty ogólnego zarządu - 4,6 mln zł. W 2022 na wynagrodzenia i ubezpieczenia społeczne wydano 103,4 tys. zł (brak danych za 2021). Zatrudniano jedną osobę (jedną mniej, niż rok wcześniej).

Czytaj też: Telewizja Polska szykuje sitcom dla nastolatków. Ma trafić do kanału Alfa TVP

Strata spółki zmniejszyła się o 15,6 proc., do 1,03 mln zł. Ma zostać pokryta z przyszłych zysków.

Golf Channel uruchomiono w 2017 roku. Pomysłodawcą kanału, a do połowy czerwca 2023 też większościowym udziałowcem Golf Zone, nadawcy stacji, był Marek Sowa, w przeszłości wiceprezes UPC Polska i były prezes Agory.

W zeszłym tygodniu Michał Winnicki oraz należąca do niego spółka MWE Media (grupa MWE Networks) zakupili 100 proc. udziałów w spółce Golf Zone.

Według Nielsen Media Golf Channel Polska miał w 2022 średnio poniżej 0,01 proc. udziału w grupie ogólnej 4+.

(MNIE, 21.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.