Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 02, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Euvic i Audioteka stworzyły projekt "Error" – serial o cyberbezpieczeństwie

Kolejne odcinki będą miały premierę co środę, poczynając od 31 maja (fot. materiały prasowe)

Dzięki wygranej przez Wojciecha Wolnego, współtwórcę i prezesa Grupy Euvic, aukcji na rzecz WOŚP, Euvic wspólnie z Audioteką stworzyły projekt specjalny "Error" – serial audio poruszający tematykę cyberbezpieczeństwa.

Serial wyreżyserował Tomasz Borkowski, a w produkcji będzie można usłyszeć głosy ponad 40 aktorów (m.in. Macieja Musiała, Borysa Szyca, Soni Bohosiewicz) oraz oryginalną muzykę Piotra Czubina. Dwa z dziesięciu odcinków są już dostępne dla użytkowników Audioteka Klub, a kolejne części będą pojawiały się co środę.

Czytaj też: Bedoes 2115, Nowciax i Nita w kampanii PepsiCo. Oddanie przestrzeni młodym

W czerwcu zadebiutuje podcast przybliżający tematy związane z cyberbezpieczeństwem poruszane w serialu. 

Wojciech Wolny, CEO Euvic, wyjaśnił, że serial autorstwa Krzysztofa Domaradzkiego powstał po spotkaniach pisarza z zespołem Euvic, na których mówiono o cyberbezpieczeństwie. – Dane CERT wskazują, że w 2022 roku liczba zarejestrowanych incydentów związanych z cyberbezpieczeństwem wzrosła o 34 proc. w stosunku do roku poprzedniego, natomiast liczba wszystkich zgłoszeń zwiększyła się o prawie 180 proc. Postanowiliśmy zwrócić uwagę szerszego grona ludzi na ten narastający problem – komentuje przedstawiciel Euvic.

Czytaj też: Kompania Piwowarska reklamuje marki bezalkoholowe. "0.0 Przeciwwskazań"

(KAP, 02.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.