Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Maj 26, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"The Washington Post" stawia na sztuczną inteligencję. "To tylko pierwszy krok"

Fred Ryan oznajmił, że "The Washington Post" robi dopiero pierwszy krok w kierunku rozwoju sztucznej inteligencji (screen: YouTube/Wash Post Life)

"The Washington Post" utworzył dwa wielofunkcyjne zespoły – jeden strategiczny i jeden operacyjny, aby wspierać innowacje w zakresie sztucznej inteligencji.

Wydawca i dyrektor generalny Fred Ryan oznajmił, że "to tylko pierwszy krok w ustanowieniu sztucznej inteligencji jako priorytetowej możliwości dla »The Washington Post«".

Czytaj też: Musk poparł kandydaturę DeSantisa na prezydenta. Transmisja na Twitterze wielokrotnie zerwana

Grupa zadaniowa ds. sztucznej inteligencji będzie "spotykać się regularnie, aby zapewnić nadzór, wskazówki i spostrzeżenia na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w całym »The Washington Post«" – napisał Ryan.

Pierwszymi członkami AI Taskforce są podgrupy: inżynieria (Patrick Burton), produkt (Jessica Gilbert i Bailey Kattleman), AI Hub (Sam Han), wiadomości (Sally Buzbee i Justin Bank), redakcja (David Shipley), dział prawny (Jay Kennedy i Kalea Clark), subskrypcje (Mike Ribero), przychody (Kate Davey i Johanna Mayer-Jones), PR (Kathy Baird), analityka (Venkatesh Varalu) i finanse (Steve Gibson).

AI Hub, kierowany przez Sama Hana, będzie z kolei "zespołem operacyjnym stworzonym w celu przyspieszenia naszych inicjatyw AI i wspierania współpracy międzyfunkcyjnej".

Czytaj też: Ruszył kanał CNN Fast. Ma przekonać do telewizji młodych widzów

(MAC, 26.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.