Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 16, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MediaCom Warszawa zdobył budżet Link4

Dom mediowy MediaCom Warszawa wygrał przetarg na zakup i planowanie mediów dla Link4 Towarzystwa Ubezpieczeń SA.

W przetargu startowały jeszcze: Initiative Warszawa, Mediaedge:cia, MindShare Polska, ZenithOptimedia MPG Media Planning. Wcześniej Link4 było obsługiwane przez Media Direction OMD, a po rozwiązaniu współpracy obsługą mediową ubezpieczyciela zajmował się MPG Media Planning. Współpraca z MediaCom Warszawa rozpocznie się od lutego. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

(MŁ, 16.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.