Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 3,46 mln widzów konkursu Eurowizji na antenach TVP

Łączna widownia finału w TVP 1 i TVP Polonia to średnio 3,46 mln, przy 38,9 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (fot. Chloe Hashemi/EBU)

Konkurs Piosenki Eurowizji - Liverpool 2023 oglądało w TVP 1 i TVP Polonia średnio 3,46 mln widzów, nieco mniej niż przed rokiem, gdy średnia łączna widownia wynosiła 3,7 mln.

Sobotni finał konkursu (od 21 do 1.14) śledziło w TVP 1 średnio 3,04 mln widzów, przy udziałach 34,2 proc. w grupie ogólnej 4+ i 34,4 proc. w komercyjnej 16-59. Łączna widownia, w TVP 1 i TVP Polonia, to średnio 3,46 mln, przy 38,9 proc. w grupie ogólnej 4+ oraz 40,3 proc. w komercyjnej 16-59. Występ reprezentującej Polskę Blanki na obu antenach obejrzało średnio 4,2 mln widzów.

Z kolei czwartkowy półfinał (od 21 do 23.11) z udziałem reprezentantki Polski miał średnio 2,4 mln widzów w TVP 1 (23,1 proc. w grupie ogólnej 4+ i 22,8 proc. w komercyjnej 16-59), a łącznie z TVP Polonia - 2,6 mln (25,3 proc. w grupie ogólnej 4+ i 25,5 proc. w komercyjnej 16-59).

Czytaj też: TVN pokaże "The Traitors", polską wersję telewizyjnej gry Mafia

Ponadto wtorkowy półfinał (od 21 do 23.11), bez udziału polskiej wokalistki, oglądało w TVP 1 średnio 945 tys. widzów (9 proc. w grupie ogólnej 4+ i 8,2 proc. w komercyjnej 16-59), a łącznie z TVP Polonia - 1,1 mln (10,5 proc. w grupie ogólnej 4+ i 9,8 proc. w komercyjnej 16-59).

Reprezentantka Polski wokalistka Blanka zajęła 19. miejsce. Konkurs wygrała reprezentująca Szwecję piosenkarka Loreen.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 16.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.