Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 08, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program informacyjny "Co słychać?" ma wyniki w granicach średniej TVN Style

W programie przedstawiane są informacje ze świata kultury i sztuki, show-biznesu, mody, psychologii, rodzicielstwa (fot. materiały prasowe)

Program informacyjny "Co słychać?" ogląda w TVN Style średnio 29 tys. widzów. Udziały w czasie emisji serwisu są w granicach średnich miesięcznych wyników stacji.

TVN Style program pokazuje od 3 kwietnia, od poniedziałku do piątku o 18.45. Dotychczas (dane do 4 maja) najwięcej widzów przyciągnęło wydanie z 28 kwietnia - 61 tys. Emitując "Co słychać?", kanał ma średnio 0,29 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,4 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Przeczytaj "Białą księgę" - korespondencja nadawcy Radia Tok FM z przewodniczącym KRRiT w sprawie kary nałożonej za "podręcznik dla Hitlerjugend"

Dla porównania w kwietniu TVN Style notował średnio 0,31 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,4 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

W programie przedstawiane są informacje ze świata kultury i sztuki, show-biznesu, mody, psychologii. Serwis prowadzą na zmianę Dorota Wellman, Kasia Węsierska, Dagmara Bryzek oraz Karolina Owczarz.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 08.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.