Zespół "Faktu" zaskoczony nowym naczelnym  |  Media sprzyjające rządowi publikują spoty  |  EssenceMediacom zaplanuje  |  Jesienny "Przekrój" z opóźnieniem  |  Grupa ZPR Media zmienia dyrektorów  |  Polsko-ukraińska telewizja  |  Netflix przegrał w sądzie  |  "Kabaretowe przeboje" ze Skrzynecką i Gąsowskim  |  Nowy radiowy serial Tok FM  |  Już dzieci w wieku 6 lat korzystają z urządzeń mobilnych  |  Starcom odpowiada  |  311 nominowanych w KTR 2023  |  Game Changer przygotował  |  "The Guardian US" mianował szefa ds. komunikacji  |  SAG-AFTRA wznowi negocjacje w imieniu strajkujących aktorów  | 

Zespół "Faktu" zaskoczony nowym naczelnym  |  Media sprzyjające rządowi publikują spoty  |  EssenceMediacom zaplanuje  |  Jesienny "Przekrój" z opóźnieniem  |  Grupa ZPR Media zmienia dyrektorów  |  Polsko-ukraińska telewizja  |  Netflix przegrał w sądzie  |  "Kabaretowe przeboje" ze Skrzynecką i Gąsowskim  |  Nowy radiowy serial Tok FM  |  Już dzieci w wieku 6 lat korzystają z urządzeń mobilnych  |  Starcom odpowiada  |  311 nominowanych w KTR 2023  |  Game Changer przygotował  |  "The Guardian US" mianował szefa ds. komunikacji  |  SAG-AFTRA wznowi negocjacje w imieniu strajkujących aktorów  | 

Zespół "Faktu" zaskoczony nowym naczelnym  |  Media sprzyjające rządowi publikują spoty  |  EssenceMediacom zaplanuje  |  Jesienny "Przekrój" z opóźnieniem  |  Grupa ZPR Media zmienia dyrektorów  |  Polsko-ukraińska telewizja  |  Netflix przegrał w sądzie  |  "Kabaretowe przeboje" ze Skrzynecką i Gąsowskim  |  Nowy radiowy serial Tok FM  |  Już dzieci w wieku 6 lat korzystają z urządzeń mobilnych  |  Starcom odpowiada  |  311 nominowanych w KTR 2023  |  Game Changer przygotował  |  "The Guardian US" mianował szefa ds. komunikacji  |  SAG-AFTRA wznowi negocjacje w imieniu strajkujących aktorów  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 29, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Płodni rozpoczynają współpracę z piwem Miłosław. Twarzą kampanii Robert Makłowicz

Kampania promuje piwa sygnowane nazwiskiem Makłowicza (fot. materiały prasowe)

Agencja kreatywna Płodni rozpoczęła współpracę z Browarem Fortuna i realizuje dla spółki kampanię promującą markę piwa Miłosław, której twarzą został Robert Makłowicz.

Kampania pod hasłem "Lato niejeden ma smak" promuje dwa piwa z portfolio marki Miłosław – drugą edycję ArcyIPA i premierową edycję ArcyAPA. Agencja odpowiada za całościową realizację kampanii – od wypracowania idei kreatywnej i koncepcji działań po kompleksową realizację, uwzględniając stworzenie key visualu, produkcję spotów wideo i sesji fotograficznej, outdoor, komunikację w social media (w tym tworzenie contentu, działania performance i aktywacje konkursowe), a także aktywności z influencerami.

Czytaj też: Jan Śpiewak zgłasza do prokuratury szefów Kanału Sportowego za promocję alkoholu

Agencja została wybrana w drodze przetargu.

(KAP, 29.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.