Ilu internautów korzysta z ChataGPT?  |  Grupa Maspex wybiera agencję  |  Talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Telewizja WP, Nowa TV i Metro ze spadkiem udziału  |  Białostocki operator kablowy Koba  |  TVP 3 i TVP Sport pokażą Mistrzostwa Europy w pływaniu  |  Nowość naziemnego Fokus TV  |  Zestawienie serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Skonsolidowane przychody Legimi po trzech kwartałach  |  Orbico Polska szuka  |  Aplan Media wygrała  |  Cztery podmioty chcą promować Helpline  |  Screen Network i Synergic  |  Google objęte dochodzeniem Komisji Europejskiej  |  Kuba zarzuca portalowi finansowanemu przez USA manipulowanie kursem walut  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Ilu internautów korzysta z ChataGPT?  |  Grupa Maspex wybiera agencję  |  Talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Telewizja WP, Nowa TV i Metro ze spadkiem udziału  |  Białostocki operator kablowy Koba  |  TVP 3 i TVP Sport pokażą Mistrzostwa Europy w pływaniu  |  Nowość naziemnego Fokus TV  |  Zestawienie serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Skonsolidowane przychody Legimi po trzech kwartałach  |  Orbico Polska szuka  |  Aplan Media wygrała  |  Cztery podmioty chcą promować Helpline  |  Screen Network i Synergic  |  Google objęte dochodzeniem Komisji Europejskiej  |  Kuba zarzuca portalowi finansowanemu przez USA manipulowanie kursem walut  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Ilu internautów korzysta z ChataGPT?  |  Grupa Maspex wybiera agencję  |  Talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Telewizja WP, Nowa TV i Metro ze spadkiem udziału  |  Białostocki operator kablowy Koba  |  TVP 3 i TVP Sport pokażą Mistrzostwa Europy w pływaniu  |  Nowość naziemnego Fokus TV  |  Zestawienie serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Skonsolidowane przychody Legimi po trzech kwartałach  |  Orbico Polska szuka  |  Aplan Media wygrała  |  Cztery podmioty chcą promować Helpline  |  Screen Network i Synergic  |  Google objęte dochodzeniem Komisji Europejskiej  |  Kuba zarzuca portalowi finansowanemu przez USA manipulowanie kursem walut  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ikea w kampanii rozprawia się z mitami na temat zrównoważonego życia

Celem kampanii jest przekazanie pomysłów i wskazówek, jak żyć w bardziej przyjazny dla siebie i planety sposób (fot. materiały prasowe)

Ikea rusza z kampanią „Pogromcy mitów”, w której pokazuje, jak w prosty sposób zacząć prowadzić lepszy dla siebie i dla środowiska styl życia.

Celem kampanii ma być przekazanie pomysłów i wskazówek, jak żyć w bardziej przyjazny dla siebie i planety sposób, a także obalenie mitów, że życie w duchu eko jest drogie i wymaga wysiłku. Kampania ma docierać do odbiorców za pomocą internetu, zarówno poprzez wideo na YouTube czy TikTok, jak i display w social mediach oraz serwisach internetowych zajmujących się środowiskiem.

Czytaj też: AMS wspólnie z Katowicami realizuje projekt "Zielony przystanek na wiosnę"

W tym celu powstało 17 różnych formatów. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada VMLY&R Polska. Mediami, planowaniem i zakupem zajęła się agencja Wavemaker, komunikacją PR – Garden of Words.

Ogólnopolska kampania wystartuje 24 kwietnia i potrwa do 28 maja.

(AMS, 21.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.