Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 14, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mieszko Guć obejmuje stanowisko Brainly client partner w Httpool

Mieszko Guć wcześniej pracował m.in. w Grupie Netsprint jako global key account manager i w agencji Vyral jako account manager. Do Httpool dołączył rok temu (fot. materiały prasowe)

Httpool stworzył nową funkcję w firmowych strukturach w Polsce: Brainly client partner. Objął ją Mieszko Guć.

Mieszko Guć od roku pracował w polskim oddziale Httpool jako TikTok client partner. Do jego zadań należało budowanie relacji z nowymi i obecnymi klientami, pozyskiwanie i rozwijanie nowych gałęzi biznesowych, a także prowadzenie szkoleń dla klientów oraz agencji reklamowych.

Obecnie, jako Brainly client partner, będzie odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej na platformie Brainly w Polsce, będzie też wspierał rozwój tej platformy. Raportować będzie do Adama Puchalskiego, strategic sales lead.

Czytaj też: Rafał Ciszewski dołączył do Morgan Philips Group

Mieszko Guć wcześniej pracował m.in. w Grupie Netsprint jako global key account manager i w agencji Vyral jako account manager. Do Httpool dołączył rok temu.

Brainly jest platformą edukacyjną dla uczniów i studentów, ale również dla rodziców i nauczycieli. W sumie ma już ponad 300 mln użytkowników na całym świecie. Główne rynki dla Brainly to oprócz Polski: USA i Brazylia, Ameryka Łacińska, Indie oraz Indonezja.

W naszym kraju Brainly współpracuje w zakresie reklamowym na wyłączność z firmą Httpool.

Czytaj też: Marcin Prokop ambasadorem Wakacje.pl

(AMS, 14.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.