Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 06, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Więdłocha i Pawlicki ambasadorami debiutującej w Polsce marki Reuter.com

Ambasadorami marki na polskim rynku zostali Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki (fot. materiały prasowe)

Reuter.com, internetowy sprzedawca detalicznych artykułów łazienkowych i wyposażenia wnętrz, startuje w Polsce.

Rozpoczęciu działalności towarzyszy kampania promocyjna, której główną osią jest spot wspierający hasło przewodnie marki „Adres Twojej Łazienki”.

Czyta też: Małgorzata Socha ambasadorką Notino w Polsce

Ambasadorami marki na polskim rynku zostali Agnieszka Więdłocha i Antoni Pawlicki, którzy w spocie przygotowanym z okazji launchu sklepu wcielili się w rolę pary urządzającej łazienkę. 15-sekundowy film emitowany będzie w internecie przez cały kwiecień. Działania zaplanowano także w OOH. Głównym celem kampanii jest zaprezentowanie konsumentom bardzo szerokiej oferty sklepu.

Agencja Cut The Mustard odpowiadała za koncept kreatywny i produkcję kampanii launchu, a agencja Metro Advertising za planowanie i realizację kampanii OOH. Działania PR dla marki realizuje agencja Big Picture.

Na asortyment Reuter.com składa się wybór urządzeń służących do kąpieli, toalet, mebli, akcesoriów i oświetlenia. Wśród topowych producentów obecnych w ofercie sklepu wymienić można Villeroy & Boch, Gro-he, Hansgrohe, Duravit, Axor czy Keuco. Marki na wyłączność to m.in. Rivea, Evineo czy Neoro. 

(AMS, 06.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.