Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 30, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Blue City promuje się hasłem "Baw się i oszczędzaj!"

W kampanii wykorzystano rysunki Piotra Sokołowskiego (fot. materiały prasowe)

Agencja Communication Unlimited przygotowała kampanię reklamową warszawskiego centrum handlowego Blue City.

W kampanii wykorzystywane są rysunki grafika Piotra Sokołowskiego, które promują sklepy i miejsca rozrywki znajdujące się w Blue City. Hasłem głównym jest "Baw się i oszczędzaj!". Centrum pozycjonuje się jako miejsce, gdzie obok robienia zakupów klienci mogą korzystać z rozrywki.

Za działania odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited. Kampania obejmuje media wewnętrzne Blue City, billboardy, citylighty, działania PR oraz komunikację w mediach społecznościowych. Communication Unlimited pracuje z Blue City od 2011 roku.

(KAP, 30.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.