Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Musk agresywnie promuje subskrypcję Twitter Blue. Tylko zweryfikowane konta w zakładce "Dla Ciebie"

Decyzje Elona Muska mogą mocno wpłynąć na obecny kształt Twittera (screen: YouTube/Firstpost)

Elon Musk zapowiedział, że od 15 kwietnia tylko zweryfikowane konta będą wyświetlać się w Twitterowej zakładce "Dla Ciebie", która jest de facto domyślną stroną główną portalu. Dodatkowo, tylko one będą mogły głosować w ankietach na portalu społecznościowym.

Decyzja Muska może mocno wpłynąć na obecny kształt Twittera. Zakładka "Dla Ciebie" to domyślnie strona startowa portalu, której algorytm do tej pory promował wpisy zarówno zweryfikowanych, jak i niezweryfikowanych kont. Od 15 kwietnia pojawiać się mają na niej tweety autorstwa tylko tych pierwszych.

Czytaj też: Polska może zabronić używania TikToka na urządzeniach służbowych. TikTok odpowiada

Oprócz tego właściciel Twittera zablokuje możliwość głosowania w ankietach niezweryfikowanym kontom na platformie. To dość duża zmiana w funkcjonowaniu serwisu. Musk tłumaczy ją chęcią ograniczenia aktywności botów, ale trudno oprzeć się wrażeniu, że ruch ten ma przede wszystkim zmusić użytkowników do płacenia za subskrypcję Twitter Blue.

"Od 15 kwietnia tylko zweryfikowane konta będą kwalifikować się do zakładki »Dla Ciebie«" – napisał Musk na Twitterze w nocy z poniedziałku na wtorek polskiego czasu. "To jedyny realistyczny sposób poradzenia sobie z botami AI. W przeciwnym razie jest to beznadziejnie przegrana bitwa. Głosowanie w ankietach będzie wymagało weryfikacji z tego samego powodu" – dodał miliarder.

Twitter zapowiedział odejście od dotychczasowego systemu weryfikacji kont, polegającego na wyświetlaniu niebieskiego znaczka obok nazwy znanego profilu, co miało potwierdzać jego autentyczność. Z początkiem kwietnia niebieski znaczek będzie dostępny jedynie dla kont posiadających subskrypcję Twitter Blue, która wynosi 8 dolarów miesięcznie – i którą może kupić każdy użytkownik na platformie.

Subskrypcji Twitter Blue nie będą musiały natomiast kupować profile zweryfikowanych firm oraz organizacji rządowych.

Czytaj też: TikTok usunął filmik Radosława Fogla z PiS. Platforma tłumaczy decyzję

(HAD, 28.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.