Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: kampania społeczna

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza kampania społeczna "My, rodzice dzieci trans". Ma na celu edukację Polaków

W ramach kampanii powstały spoty, w których rodzice osób transpłciowych przedstawiają swój punkt widzenia (fot. materiały prasowe)

31 marca – w Międzynarodowy Dzień Widoczności Osób Transpłciowych – ruszy kampania społeczna zainicjowana przez stowarzyszenie My, rodzice oraz fundację Równik Praw. Za koncepcję i realizację akcji odpowiada Molecular Worldwide, a 24/7Communication zajęła się działaniami PR.

Akcja "My, rodzice dzieci trans" ma na celu szeroką edukację Polaków na temat transpłciowości. Inicjatywa ma pokazać, że przyzwolenie na nienawistne wypowiedzi polityków i innych osób publicznych odbiera godność osobom transpłciowym i bezpośrednio zagraża ich życiu, dotykając też całe ich rodziny.

W ramach kampanii "My, rodzice dzieci trans" powstały spoty, w których matki i ojcowie osób transpłciowych pokazują swój punkt widzenia na realia codzienności, z którymi mają do czynienia, i na problemy, które dotykają rodziny.

Czytaj też: „Gdy zobaczyłem tę dedykację, płakałem" - Piotr Jacoń o mediach i transpłciowości

Reżyserem krótkich form prezentowanych w ramach kampanii na stronie zrozumiećtranspłciowość.pl jest dokumentalista Marek Kozakiewicz. Treści wideo w ramach całej akcji "My, rodzice dzieci trans" dopełnią materiały z rozmów z rodzicami zrealizowane przez Wojtka Smarzowskiego – reżysera takich filmów, jak "Wesele", "Róża" czy "Wołyń". Za produkcję odpowiada Flota Filmowa, z kolei postprodukcję wspierają Televisor oraz Efektura.

Dodatkowo kampania obejmie publikacje w mediach, w tym współpracę z partnerem, którym został portal NaTemat.pl. Elementem akcji będzie ponadto publikacja książki "My, trans" dziennikarza Piotra Jaconia w formie audiobooka, który powstał we współpracy ze Storytel – drugim partnerem kampanii. Wydawcą audiobooka jest wydawnictwo RM. Książka jest zapisem rozmów z rodzicami oraz dziećmi trans. Partnerem akcji jest również Fundacja Trans-Fuzja.

Kampania potrwa do końca kwietnia.

Czytaj też: Tomasz Duklanowski wrócił do normalnej pracy w Radiu Szczecin i znów rozlicza opozycję

(AMS, 28.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.