Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Alicja Miklaszewska-Kowalczuk dyrektorką OMD. Podskarbi i Plesko odchodzą

Alicja Miklaszewska-Kowalczuk jst związana z ODM Poland od stycznia 2016 roku (fot. materiały prasowe)

W następstwie połączenia dwóch agencji mediowych OMD Optimum Media oraz OMD Macroscope, na czele nowej struktury stanęła Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, dotychczasowa dyrektorka zarządzająca OMD Annalect.

W związku ze zmianami organizacyjnymi z firmą rozstają się Anna Podskarbi, dotychczasowa dyrektor zarządzająca OMD Optimum Media i Robert Plesko, dotychczasowy dyrektor zarządzający OMD Macroscope. Oboje nie byli dostępni i nie skomentowali swojego odejścia z OMD Group.

Czytaj też: PKN Orlen bez wyroku sądu orzekł, że wydawca "NIE" złamał prawo. "Absurd"

Zaledwie kilka tygodni temu Anna Podskarbi otrzymała w tym roku nominację w kategorii Agencje Mediowe do nagrody AD/Woman 2022.

Alicja Miklaszewska-Kowalczuk związana jest z branżą mediową ponad 17 lat, w tym od blisko 12 lat z OMD Group pełniąc funkcje związane z obsługą klientów oraz rozwojem oferty w obszarze rozwiązań analitycznych i technologicznych.

W informacji prasowej Jakub Bierzyński, prezes OMD Group, podziękował Podskarbi i Plesko za 15 lat wspólnego prowadzenia firmy.  Nowa dyrektorka zarządzająca OMD to ekspertka z bogatym doświadczeniem mediowym i analitycznym  dodał.

Czytaj też: TikTok usunął filmik Radosława Fogla z PiS. Platforma tłumaczy decyzję

(KAP, 27.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.