Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wszyscy kochamy "Milionerów". Teleturniej w TVN ogląda średnio 1,34 mln widzów

Teleturniej "Milionerzy" prowadzi Hubert Urbański (fot. materiały prasowe)

Wiosenny sezon teleturnieju "Milionerzy" ogląda w TVN średnio 1,34 mln widzów. To ok. 70 tys. mniej niż rok temu, ale udziały programu w rynku są wyższe niż przed rokiem.

TVN nowe odcinki programu nadaje od 27 lutego, od poniedziałku do czwartku ok. 20.55. Po trzech tygodniach, nadając "Milionerów", stacja ma średnio 10,34 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 10,17 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54. Najwięcej widzów przyciągnął dotychczas odcinek z 2 marca - 1,55 mln.

Czytaj też: Ekke Overbeek rozliczający Jana Pawła II nie działa w socialach, ale internauci z nim dyskutują. Konta fałszywe

Z kolei w paśmie od poniedziałku do czwartku od 20.58 do 21.35, w większości pokrywającym się z emisją teleturnieju, TVN ma średnio 9,44 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i przegrywa z TVP 2 (17,12 proc.), ale wygrywa z TVP 1 (6,38 proc.) oraz Polsatem (5,17 proc.). W grupie 20-54 TVN też jest drugi - 9,67 proc. (TVP 2 - 14,99 proc., Polsat - 6,16 proc., a TVP 1 - 4,67 proc.).

Dla porównania rok temu początek wiosennego sezonu miał średnio 1,41 mln widzów. Wtedy jednak program miał niższe udziały w rynku - 10,25 proc. w grupie ogólnej 4+ i 9,2 proc. w 20-54.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 24.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.