Szefowa redakcji publicystyki Radia 357  |  Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR poszukuje dyrektora  |  Dokument "Król Zanzibaru" w Playerze  |  Muzycy w programie Spotify wspierającym wschodzące talenty w Polsce  |  Instytut Książki z nową dyrekcją i planami  |  Pierwsze wydanie specjalne "Świata Wiedzy Extra"  |  Zgłoszenia do nagrody "Ślad" im. bpa Jana Chrapka  |  Do sprzedaży trafił Pomocnik Historyczny "Polityki"  |  Consumer and digital director w Castoramie  |  Spoty dla KPRM  |  Warszawa poszukuje agencji reklamowej  |  Unilever wraca do telewizji z kampanią  |  Warner Bros. Discovery zatrudnia byłego sekretarza prasowego Białego Domu  |  Australijska dziennikarka, która siedziała w więzieniu, nie została dopuszczona przed kamery  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szefowa redakcji publicystyki Radia 357  |  Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR poszukuje dyrektora  |  Dokument "Król Zanzibaru" w Playerze  |  Muzycy w programie Spotify wspierającym wschodzące talenty w Polsce  |  Instytut Książki z nową dyrekcją i planami  |  Pierwsze wydanie specjalne "Świata Wiedzy Extra"  |  Zgłoszenia do nagrody "Ślad" im. bpa Jana Chrapka  |  Do sprzedaży trafił Pomocnik Historyczny "Polityki"  |  Consumer and digital director w Castoramie  |  Spoty dla KPRM  |  Warszawa poszukuje agencji reklamowej  |  Unilever wraca do telewizji z kampanią  |  Warner Bros. Discovery zatrudnia byłego sekretarza prasowego Białego Domu  |  Australijska dziennikarka, która siedziała w więzieniu, nie została dopuszczona przed kamery  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szefowa redakcji publicystyki Radia 357  |  Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR poszukuje dyrektora  |  Dokument "Król Zanzibaru" w Playerze  |  Muzycy w programie Spotify wspierającym wschodzące talenty w Polsce  |  Instytut Książki z nową dyrekcją i planami  |  Pierwsze wydanie specjalne "Świata Wiedzy Extra"  |  Zgłoszenia do nagrody "Ślad" im. bpa Jana Chrapka  |  Do sprzedaży trafił Pomocnik Historyczny "Polityki"  |  Consumer and digital director w Castoramie  |  Spoty dla KPRM  |  Warszawa poszukuje agencji reklamowej  |  Unilever wraca do telewizji z kampanią  |  Warner Bros. Discovery zatrudnia byłego sekretarza prasowego Białego Domu  |  Australijska dziennikarka, która siedziała w więzieniu, nie została dopuszczona przed kamery  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wiceprezes Meta odchodzi z firmy po 14 latach. Musi zająć się rodziną

Dan Levy zrezygnował z dalszej pracy dla Meta. "W ciągu ostatnich dwóch lat powoli dojrzewałem do tej decyzji. Ostatecznie podjąłem ją nagle" - napisał Levy (screen: YouTube/Neil C.Hughes)

Dan Levy, wiceprezes Meta Platforms ds. biznesowych, w maju po 14 latach opuści firmę. W wewnętrznym e-mailu napisał, że musi skoncentrować się na sprawach rodzinnych po śmierci dziecka.

"W ciągu ostatnich dwóch lat powoli dojrzewałem do tej decyzji. Ostatecznie podjąłem ją nagle" - napisał Levy. Rzecznik Meta potwierdził odejście Levy'ego, oświadczając, że kierowany przez niego sektor pozostanie priorytetowy.

Dan Levy pracuje w Meta (wcześniej Facebooku) od 14 lat. Projekt przesyłania wiadomości biznesowych, którym kieruje, został uznany przez szefa koncernu Marka Zuckerberga jako jeden z najważniejszych ze względu na potencjał wzrostu. Trzeba jednak też pamiętać, że w zeszłym roku Levy stracił stanowisko szefa ds. reklamy i produktów biznesowych, obecnie nazywanego monetization. Zastąpił go John Hegeman, inny długoletni dyrektor firmy.

Odejście Levy'ego następuje w trudnym okresie dla Meta. Koncern w ubiegłym tygodniu ogłosił drugą dużą rundę zwolnień związanych z planem restrukturyzacji mającym na celu likwidację projektów o niższym priorytecie i odchudzenie kadr kierownictwa średniego szczebla.

Kolejna wiceprezeska ds. reklamy, Michelle Klein, również ogłosiła w tym tygodniu, że odchodzi z firmy. Kierowała działem marketingu liczącym ok. tysiąca osób. Wcześniej kierowała też rebrandingiem firmy z Facebooka na Meta.

(MAC, 24.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.