Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Channel Factory Polska: Teodorczyk dyrektorem zarządzającym, Boroszko - konsultantem

Marcin Boroszko ostatnio kierował firmą producencką Rochstar (fot. materiały prasowe)

Na stanowisku dyrektora zarządzającego Channel Factory Polska Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla. Do agencji jako konsultant dołączył Marcin Boroszko, ostatnio prezes firmy producenckiej Rochstar.

Do zadań Tomasza Teodorczyka należeć będzie dbanie o całokształt działań firmy, w tym relacje biznesowe z klientami oraz podmiotami współpracującymi z firmą. Teodorczyk ma być odpowiedzialny za budowanie relacji z domami mediowymi, agencjami interaktywnymi i brokerami reklamowymi w zakresie wdrażania rozwiązań Channel Factory Polska dla czołowych klientów. Skupić się ma również na edukacji i budowaniu strategii działań reklamowych na platformie YouTube, współpracując z klientami bezpośrednimi.

Teodorczyk pracował m.in w Goldbach Media Polska jako account sales manager i w niemieckiej firmie nugg.ad, wdrażając na polskim rynku technologię behawioralnego targetowania. Od 2014 prowadził agencję mediową Bidlab, w której odpowiadał za obsługę klientów w ekosystemie Google.

Konsultantem Channel Factory Polska został Marcin Boroszko, który będzie odpowiadać za kontakty z domami mediowymi i kluczowymi reklamodawcami.

Boroszko związany był m.in. z Radiem Zet jako dyrektor ds. sprzedaży, z Media Impact jako prezes zarządu oraz z RASP jako członek zarządu. Od listopada ub.r. w Rochstar był prezesem zarządu.

(AMS, 23.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.