Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Wieremiejczuk dołączył do Group One Media

Piotr Wieremiejczuk pracował ostatnio w Publicis Media (fot. Linkedin.com)

Piotr Wieremiejczuk objął stanowisko senior buying intelligence w Group One Media i odpowiada za działania w procesie zakupu mediów non-TV.

W branży mediowej działa od siedmiu lat. Wcześniej pracował w RTB House oraz w Publicis Media. W tej ostatniej agencji spędził niemal sześć lat, z czego ostatnie pięć jako trading specialist.

Realizował działania dla takich reklamodawców, jak Blik, Credit Agricole, Daimler, Disney, GSK, Kompania Piwowarska, Wedel, Zalando, Żabka.

(KAP, 22.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.