Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rafał Drzewiecki country director na Europę Środkowo-Wschodnią w TikToku

Drzewiecki był szefem marketingu na Europę Centralną TikToka od sierpnia 2020 roku (fot. LinkedIn)

Rafał Drzewiecki awansował na stanowisko Central Europe country director w platformie TikTok.

Drzewiecki z TikTokiem jest związany od ponad dwóch i pół roku. Dotychczas piastował funkcję szefa marketingu na Europę Środkowo-Wschodnią. Był odpowiedzialny za stworzenie i nadzorowanie zespołów marketingowych w Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii i w państwach bałtyckich. W tym czasie prowadził m.in. działania promujące TikTok for Business, które miały pokazać potencjał TikToka dla reklamodawców.

W nowej roli będzie odpowiedzialny za nadzorowanie pełni działań TikToka na tych samych rynkach.

Drzewiecki - zanim trafił do TikToka - był związany m.in. jako digital marketing director z Ringier Axel Springer Polska oraz head of social media z Onetem.

(KAP, 09.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.