"Cztery Kąty" od lutego w większym formacie
Lepsza ekspozycja zdjęć i większa przejrzystość rubryk, w których prezentowane są produkty – to efekt, jaki chce osiągnąć wydawca miesięcznika "Cztery Kąty" (Agora SA), wprowadzając nowy format.
Od wydania lutowego zwiększy się on z 203 x 272 mm na 230 x 295 mm. Miesięcznik trafi do sprzedaży 17 stycznia w nakładzie 140 tys. egz. Do całości nakładu wydawca dołączy płytę CD z filmem ”Starożytny Rzym” lub ”Starożytny Wschód”. Dodatek podniesie cenę pisma o złotówkę – do 6,90 zł. Wydaniu miesięcznika z odświeżoną makietą od 17 stycznia towarzyszyć będzie kampania w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3, TV4, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Style, Discovery Channel), prasie (”Gazeta Wyborcza” i czasopisma Agory) oraz portalu Gazeta.pl. Za kreację spotu odpowiada studio Badi Badi, a za zakup mediów dom mediowy Starlink. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika ”Cztery Kąty” po trzech kwartałach ub.r. wyniosła 88 012 egz. (dane ZKDP).(AW, 09.01.2007)










