Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Filip Fijałkowski przeszedł z Territory Influence do Streetcom

Filip Fijałkowski ostatnio pracował w Territory Influence (fot. materiały prasowe)

Do teamu agencji Streetcom dołączył Filip Fijałkowski – objął nowo utworzone stanowisko business development directora.

Filip Fijałkowski będzie odpowiedzialny za współpracę z kluczowymi klientami, projektowanie oraz sprzedaż rozwiązań marketingowych online i offline. Ma  współpracować z Filipem Dąbrowskim, sales direcor, i raportować bezpośrednio do Matyldy Szymalskiej, CEO Streetcom.

Czytaj też: Piotr Osiński i Michał Sęk w jury Golden Drum

Fijałkowski ostatnio pracował w Territory Influence, gdzie odpowiadał za rozwój projektów biznesowych i poszerzanie sprzedaży usług. Pracował dla takich marek, jak m.in. Philips, Sharp, Vestfrost, British American Tobacco, Colgate-Palmolive i Jacobs Douwe Egberts.

(AMS, 28.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.