Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 15, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Filip Kożusznik awansował w 24/7Communication. Bardziej digital, bardziej content

Filip Kożusznik ostatnie trzy lata zarządzał studiem 24/7Studio Content and Streaming (fot. materiały prasowe)

Agencja 24/7Communication stworzyła nowe stanowisko content & digital director. Funkcję tę objął Filip Kożusznik.

Nowe stanowisko łączy dotychczas oddzielnie traktowane dwie kompetencje: digital i content. Zmiana ta ma przyczynić się do większej spójności i integralności oferty agencji.

W 2020 roku agencja otworzyła innowacyjne studio telewizyjne 24/7Studio Content and Streaming, zajmujące się produkcją materiałów audiowizualnych do komunikacji korporacyjnej (zewnętrznej i wewnętrznej), m.in. webinariów, digital town hall, transmisji wideo z debat, konferencji prasowych, wideo newsletterów do pracowników, prezentacji produktów, szkoleń medialnych.

Na jego czele stanął Filip Kożusznik. Przez ostatnie trzy lata rozbudował ofertę studia, portfolio klientów i poszerzył zespół, na który składają się graficy, motion designerzy oraz producenci wideo. Tylko w ostatnim roku wraz z zespołem zrealizował kilkadziesiąt projektów audiowizualnych dla takich klientów, jak: McDonald’s, T-Mobile Polska, Siemens Polska, Polpharma oraz Alcon.

(AMS, 15.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.