TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Luty 14, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrosła słuchalność Jedynki i Trójki. RMF FM wciąż powyżej 30 procent

Udział RMF FM w czasie słuchania sięgnął 30,3 proc. (fot. Pixabay.com)

W okresie listopad-styczeń RMF FM zanotował lekki wzrost słuchalności, utrzymując wynik powyżej 30 proc. Udziały poprawiły m.in. Jedynka i Trójka.

Udział RMF FM w czasie słuchania sięgnął 30,3 proc., co oznacza wzrost z 30,2 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej.

Słuchalność Radia Zet spadła rok do roku z 13,6 proc. do 13,3 proc. Program I Polskiego Radia zanotował wzrost z 4,9 proc. do 5,6 proc., a Program III - z 1,6 proc. do 2,2 proc.

Czytaj też: Katarzyna Janowska i Dominika Olszyna nowymi felietonistkami "Newsweek Polska"

Radio Tok FM prowadzi wśród rozgłośni ponadregionalnych, notując wzrost udziału z 2,9 proc. do 3,3 proc. Z kolei Vox FM zmniejszyło słuchalność z 3,3 proc. do 2,8 proc., a Antyradio - z 2,7 proc. do 2,5 proc.

Najpopularniejsza sieć radiowa - Eska - uzyskała 7 proc. udziału wobec 7,6 proc. rok wcześniej. Wzrost zanotowały: Radio Złote Przeboje - z 2,7 proc. do 3,2 proc., Radio Plus - z 1,7 proc. do 2,1, proc., Radio Pogoda - z 1 do 1,2 proc. i Radio Supernova - z 0,6 proc. do 0,9 proc.

Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Kantar.

(MNIE, 14.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.