Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 05, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paralotna przygotowała kampanię dla Kia Motors Polska

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała dla Kia Motors Polska kampanię informującą o wyprzedaży aut wyprodukowanych w 2006 roku.

Kampania prowadzona jest pod hasłem ”Sprzedają się piorunem!”, a jej celem jest zachęcenie klientów do skorzystania z promocyjnej oferty cenowej na samochody Kia i dodatkowych korzyści (pakiety ubezpieczeń, komplet opon zimowych, sprzęt audio i DVD). W ramach kampanii Paralotna przygotowała spot radiowy (RMF FM, Program III Polskiego Radia) oraz layouty prasowe (dzienniki ogólnopolskie i lokalne). Kampania potrwa do końca stycznia. Media planował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD.

(MŁ, 05.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.