Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 05, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

P4 szuka agencji BTL

Firma P4, operator telefonii komórkowej, który ma zadebiutować na polskim rynku jeszcze w pierwszym kwartale tego roku, rozpisał przetarg na całościową obsługę BTL nowej marki.

P4 jest w trakcie zapraszania agencji do przetargu. Dotychczas w zakresie obsługi BTL firma współpracowała z agencją Great Open House. Nowa agencja BTL ma zostać wybrana do końca stycznia. P4 nawiązała już współpracę z agencją reklamową Brain, interaktywnymi agencjami FFCreation.com i K2 Internet SA oraz domem mediowym MediaCom Warszawa. Na wszystkie działania marketingowe P4 wyda ok. 250 mln zł.

(TW, 05.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.