Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 04, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szef TVP 2 zapowiada zmiany na antenie stacji

Dążenie do jednego, głównego wydania "Panoramy" o godz. 18.45 oraz "odmłodzenie" widowni zapowiada dyrektor TVP2 Wojciech Pawlak. Na antenie pojawić ma się kilka nowych programów, zaś na jesień "Dwójka" przygotowuje dwa nowe seriale.

W czwartek szef TVP 2, który pełni tę funkcję od jesieni 2006 roku, przedstawił plany na najbliższy rok. Podkreślił, że w TVP 2, która jest stacją serialowo-rozrywkową, jest obecnie zbyt dużo programów informacyjnych, przez co "marka jest zakłócona wewnętrznie". Przypomniał, że w połowie roku TVP 3 ma zostać przekształcona w TVP Info i wówczas - jego zdaniem - nie będzie powodu, aby w TVP 2 była tak duża liczba programów informacyjnych. Według Pawlaka, na antenie powinno być tylko jedno główne wydanie "Panoramy" o godz. 18.45, a informacyjne programy lokalne powinny zostać ograniczone. - Jeżeli "Panorama" o godz. 18.45 będzie w stanie konkurować z "Wydarzeniami" (Polsat) oraz "Faktami" (TVN), wówczas nie widzę powodu utrzymywania "Panoramy" o godz. 22 - stwierdził Pawlak. Zaznaczył jednak, że takie decyzje należą do zarządu TVP. Dyrektor stacji zapowiedział ponadto wzmocnienie oglądalności pasma w godz. 17-20, budowę pasma serialowego o godz. 18.15 w tygodniu oraz pasma serialu sensacyjnego w niedzielę o godz. 20.00, efektywne wprowadzanie nowości programowych i wzmocnienie pasma filmowego. Z anteny zniknąć mają zapowiedzi programów przez prezenterki w studio; zastąpią je zwiastuny programów, co ma zdynamizować antenę. Na antenie w styczniu i lutym pojawią się nowe programy, jak "MC2 Wehikuł czasu Manna i Materny", "Zakręcony Tydzień" - prowadzony przez Wojciecha Jagielskiego, "WC-Boso przez świat" - Wojciecha Cejrowskiego, "Grzechy Polskie" oraz "Korespondent". W najbliższą sobotę od godz. 8.50 obejrzeć będzie można także nowy program "Śniadanie z Dwójką" prowadzony przez Alicję Resich-Modlińską, Beatę Sadowską oraz Monikę Richardson. - Zależy nam na przejęciu części widzów "Dzień dobry TVN", czyli ludzi młodszych z większych miast, przy zachowaniu dotychczasowej widowni, czyli głównie kobiet w średnim wieku - zaznaczyła Resich-Modlińska. Dodała, że w programie pojawiać się będzie kilka tematów, felietony filmowe, zaś główną jego wartością będą goście. Stacja przygotowuje na jesień dwa nowe seriale. - Jeden z nich będzie obyczajowy, grany kilka razy w tygodniu, skierowany do młodszej widowni - powiedział Pawlak. Poinformował też, że na antenie nie zobaczymy już kolejnych edycji programów "Dubidu" oraz "Supertalent". Szef TVP 2 zapowiedział "większą autonomię anteny". - To my uznajemy, co jest ważne i jaki program nagrywamy - podkreślił. - Transmisja jakiegoś koncertu, ponieważ występuje tam dany polityk - to nie mieści się w moim kanonie - dodał.

(PAP, KRP, 04.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.