Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: film

Dział: KINO

Dodano: Styczeń 30, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Avatar 2" jest już piątym najbardziej dochodowym filmem w historii

James Cameron ma już na liście wszech czasów pozycje numer jeden, trzy i pięć (screen: YouTube/Avatar)

"Avatar: Istota wody" po przekroczeniu w ubiegłym tygodniu kwoty 2 mld dol. pnie się w hierarchii najbardziej dochodowych filmów w historii. Z kwotą 2,054 mld dol. zarobionych na całym świecie awansował na piątą pozycję.

Kontynuacja "Avatara" z 2009 roku właśnie przegoniła "Avengers: Wojna bez granic" (2,02 mld dol.). Na liście wyżej są już tylko: "Avatar" (2,92 mld dol.), "Avengers: Koniec gry” (2,79 mld), "Titanic” (2,19 mld dol.) i "Gwiezdne wojny, część VII – Przebudzenie mocy” (2,07 mld dol). W ten sposób reżyser James Cameron ma już na liście wszech czasów pozycje jeden, trzy i pięć. "Avatar: The Way of Water” zarobił również więcej niż "Spider-Man: Bez drogi do domu” (1,92 mld), co czyni go najbardziej dochodowym filmem ery pandemii.

Czytaj też: Transmisja gali Oscarów ma być ponownie w Canal+. Nominowany film Skolimowskiego

Na arenie międzynarodowej "The Way of Water” zarobił prawie 1,5 mld dol., co czyni go czwartym co do wielkości filmem w historii.

(MAC, 30.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.