Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 04, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reporter nietypowo promuje wyprzedaż

Firma Reporter, właściciel marki odzieżowej Reporter, rozpoczęła akcję marketingową pt. ”Morderstwo na zleCenie”, która promuje 50-proc. obniżkę cen wszystkich produktów.

Reporter wymyślił zabawę dla klientów, w której poszukują oni zleceniodawcy serii morderstw dokonanych na cenach. Uczestnicy zabawy, za pośrednictwem strony internetowej Ktozlecil.pl (projekt OS3 multimedia), mogą w postaci filmu, zdjęcia albo tekstu zgłosić rozwiązanie. Główną nagrodą jest wycieczka do Wenezueli. Partnerem akcji jest stacja Viva Polska, która w programie ”Vivamat” będzie emitowała wskazówki dotyczące konkursu. Wsparciem są działania z zakresu marketingu wirusowego. Akcja potrwa do 5 lutego. Firma przygotowała akcję we własnym zakresie.

(TW, 04.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.