Reporter nietypowo promuje wyprzedaż
04.01.2007, 09:03
Firma Reporter, właściciel marki odzieżowej Reporter, rozpoczęła akcję marketingową pt. ”Morderstwo na zleCenie”, która promuje 50-proc. obniżkę cen wszystkich produktów.
Reporter wymyślił zabawę dla klientów, w której poszukują oni zleceniodawcy serii morderstw dokonanych na cenach. Uczestnicy zabawy, za pośrednictwem strony internetowej Ktozlecil.pl (projekt OS3 multimedia), mogą w postaci filmu, zdjęcia albo tekstu zgłosić rozwiązanie. Główną nagrodą jest wycieczka do Wenezueli. Partnerem akcji jest stacja Viva Polska, która w programie ”Vivamat” będzie emitowała wskazówki dotyczące konkursu. Wsparciem są działania z zakresu marketingu wirusowego. Akcja potrwa do 5 lutego. Firma przygotowała akcję we własnym zakresie.(TW, 04.01.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










