Take Five i Starcom przygotowały kampanię Multikina
03.01.2007, 09:16
Przez styczeń i luty potrwa kampania wizerunkowa kin sieci Multikino (spółka Multikino). Kreację kampanii przygotowała agencja Take Five, która budżet Multikina zdobyła w wyniku przetargu w połowie 2006 roku.
Kampania wykorzystuje telewizję (TVN, TVN 24, MTV Polska, 4fun.tv), radio (Radio Zet, RMF FM, sieć Radio Eska, stacje lokalne), prasę (”Aktivist”, ”Avanti”, ”Cosmopolitan”, ”Dlaczego”, ”Echo Miasta”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Glamour”, ”Hot Magazine”, ”Joy”, ”Logo”, ”Metro”, ”Metropol”, ”Playboy”, ”Przekrój”), Internet (Interia.pl, Onet.pl) oraz outdoor (nośniki i siatki wielkoformatowe w ośmiu miastach, autobusy i niestandardowe wiaty przystankowe z fotelami kinowymi w Warszawie). Reklamy są widoczne także w wagonach metra, a pod koniec stycznia zacznie działać strona internetowa Idzdokina.pl. Grupą docelową kampanii są mieszkańcy dużych miast w wieku 15-30 lat. Outdoorowe media kampanii kupił Starcom, za resztę odpowiada dział marketingu Multitkina.(TW, 03.01.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










