Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 30, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Nowy Świat z kampanią telewizyjną w Nowy Rok

Kampania obejmie głównie kanały TVN Warner Bros. Discovery (fot. Jakub Kamiński/East News)

W niedzielę 1 stycznia w stacjach telewizyjnych zobaczyć będzie można spot Radia Nowy Świat.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi widzów na markę, jaką jest Radio Nowy Świat, przyciągnięcie nowych słuchaczy i zachęcenie ich do włączenia radia. Spoty będą emitowane w TVN, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, HGTV, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Historia, Food Network, Travel Channel, Canal+ Family, Canal+ Kuchnia, Ale Kino, a także na kanale YouTube.

Czytaj też: Top Radia 357 znów ze streamingiem wideo – tym razem 9 godzin z wieżowca w Gdańsku

"Dobór tych stacji oczywiście nie jest przypadkowy. Wybraliśmy takie kanały, które ogląda nasz słuchacz, czyli słuchacz śledzący bieżącą sytuację w kraju i na świecie, dobierający programy do swoich zainteresowań" – wyjaśnia w komunikacie Sławomir Gołębiowski, dyrektor marketingu i sprzedaży Radia Nowy Świat. "Dlatego również nie bez powodu wybraliśmy datę emisji tego spotu, licząc, że jakaś część odbiorców, z czystej ciekawości, posłucha naszej stacji właśnie w tym dniu, w którym nasza oferta jest wyjątkowa, w dniu, w którym na naszej antenie pojawią się znakomite aktorki, piosenkarki, reżyserki, prawniczki" – dodaje.

W Nowy Rok – w ramach akcji "Przyszłość jest kobietą" – stacja gościć będzie m.in. Magdę Cielecką, Katarzynę Figurę, Agnieszkę Holland, Agatę Kuleszę, Krystynę Prońko, Magdę Umer i wiele, wiele innych wspaniałych kobiet. Od 9 do 21 poprowadzą one wspólnie z dziennikarzami stacji audycje, w których zaprezentują swoje muzyczne wybory.

Czytaj też: RMF Classic na sylwestra szykuje specjalny kanał muzyczny dla subskrybentów RMF Classic+

(KOZ, 30.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.