Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 06, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dział strategii agencji Grey powiększył się o jedną osobę

Jacek Studziński dołączył do zespołu planowania strategicznego Grey Worldwide Warszawa.

Studziński zajął w Greyu stanowisko planera strategicznego. Poprzednio pracował w Leo Burnett, gdzie przygotowywał m.in. strategię komunikacji dla wszystkich modeli samochodów i usług firmy Fiat Auto Polska. Planowaniem strategicznym w branży reklamowej zajmuje się od pięciu lat. Pierwsze doświadczenia zdobywał w D'Arcy (obecnie G7). Współtworzył interaktywny dział D'Arcy Interactive. Grey planuje powiększyć swój dział strategiczny o jeszcze jedną osobę. Trwa rekrutacja. (MAZ)

(MAZ, 06.05.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.