Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

16-latek autorem scenariusza najnowszego filmu Orange

Nowy spot promujący ofertę POP-a będzie można obejrzeć od początku stycznia 2007 roku w telewizji MTV i przed seansami w kinach Cinema City.

Ponad 1000 młodych ludzi, w wieku od 15 do 20 lat, wzięło udział w castingach na aktorów lub zaproponowało scenariusz do filmu promującego ofertę Orange. Zwyciężył 16-letni Marcin Stankiewicz, który przygotował kilka propozycji reklam z udziałem wykreowanego przez siebie bohatera - Stana Kievitza. Jedna z nich stała się kanwą nakręconego filmu. Akcja rozgrywa się na dworcu przy kiosku i nawiązuje do charakterystycznych, starszych reklam POP-a. Główną rolę zagrał sam autor. Producentem jest stacja MTV. Film wyreżyserował Jan Hryniak, a za zdjęcia odpowiadał Marian Prokop. Poza Marcinem Stankiewiczem z castingu do ról drugoplanowych zostali wybrani: Marek Frudrysiak (16 lat) i Patrycja Kubicka 15 lat). Muzyka do filmu również została wybrana w konkursie dla młodych kompozytorów. Zwyciężył 25-letni Kuba Zielina (nick: Żmij), który gra na własnoręcznie skontruowanej gitarze. Konkursy dla młodych ludzi były częścią kampanii Orange promująca ofertę POP-a - „Ostatnia liczona". Dzięki niej klienci POP łącząc się abonentami sieci Orange, płacą tylko za ostatnią minutę rozmowy. (Pobierz filmik, pobierz mp3)

BW

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.