Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu

W spocie promocyjnym w rolę Świętego Mikołaja wciela się aktor Piotr Gąsowski (fot. materiały prasowe)

Wystartowała kampania Mikołajkowego Bloku Reklamowego, charytatywnej akcji organizowanej przez Telewizję Polsat i biuro reklamy Polsat Media.

W głównym spocie Święty Mikołaj, w którego wciela się aktor Piotr Gąsowski, w towarzystwie reniferów przedstawia działalność Fundacji Polsat. W nagraniach wzięli również udział podopieczni fundacji. W pozostałych spotach do oglądania bloku zachęcają dziennikarze Polsatu: Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała oraz Jerzy Mielewski.

Nagrania klipów zrealizowano m.in. w Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, reżyserem - Maciej Kozłowski, a animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.

Spoty są emitowane na antenach Grupy Polsat Plus. Akcja jest ponadto komunikowana w internecie, radiu Muzo.fm, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat Plus i Fundacji Polsat.

Czytaj też: Maciej S., prezes Kanału Sportowego, zatrzymany przez CBA. Kanał komentuje

6 grudnia o 18.45 Polsat już po raz 19. wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przeznaczony na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. Im więcej osób obejrzy charytatywne reklamy, tym więcej środków trafi na leczenie i rehabilitację chorych dzieci.

Jak informowaliśmy, Telewizja Polsat i biuro reklamy Polsat Media zdecydowały się na podniesienie cen za spoty emitowane w ramach Mikołajkowego Bloku Reklamowego. W tym roku koszt emisji 30-sekundowego spotu to 2 grosze od każdego widza, który go obejrzy. W poprzednich latach był to 1 grosz.

Według danych Nielsen Media, podanych przez Polsat, w zeszłym roku charytatywne spoty śledziło w sumie 5,5 mln widzów, co przełożyło się na 1,6 mln zł na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. W ciągu wszystkich dotychczasowych edycji akcji udało się zebrać ponad 23 mln zł.

(MNIE, 23.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.