Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Betclic zaczyna kampanię "Misja Dubaj"

Na potrzeby kampanii "Misja Dubaj" Betclic przygotował spot reklamowy, w którym główny bohater boryka się z wyzwaniami rodem z profesjonalnych filmów akcji (screen: YouTube/Betclic Polska)

Firma bukmacherska Betclic uruchomiła kampanię z okazji piłkarskich Mistrzostw Świata w Katarze pod hasłem "Misja Dubaj". Towarzyszy jej promocja, w której klienci platformy mogą wygrać wycieczkę do Dubaju.

Przez cztery tygodnie trwania turnieju Betclic będzie organizować cotygodniowe rankingi mistrzów, czyli najtrafniej obstawiających użytkowników. Najlepsi gracze wygrają wycieczki do Kataru o wartości 60 tys. zł. 

Czytaj też: Finał piłkarskiego mundialu najdroższy w cenniku TVP na grudzień

Na potrzeby kampanii "Misja Dubaj" Betclic przygotował spot reklamowy, w którym główny bohater boryka się z wyzwaniami rodem z profesjonalnych filmów akcji. W czasie mistrzostw będzie on emitowany w internecie oraz w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, Polsat, Canal+, TVP).

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Spoty wyprodukował F25 Production House, natomiast za postprodukcję odpowiada Xantus. Filmy wyreżyserował Filip Bartczak. Media zaplanował i zakupił Star Media.

Czytaj też: DoubleVerify: konsumenci nie ufają markom kojarzonym z dezinformacją

(KAP, 21.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.