Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 18, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polityka" na czele tygodników opinii po trzech kwartałach 2022 roku

Średnia sprzedaż "Polityki" (Polityka) od stycznia do września 2022 roku wyniosła 89 942 egz. (fot. materiały prasowe)

Po trzech kwartałach 2022 roku tygodniki opinii sprzedawały łącznie średnio 270 203 egz., z czego 219 820 to były wydania drukowane.

Od początku 2022 roku PBC nie posługuje się już średnią sprzedażą ogółem, dlatego danych za 2022 rok nie można porównać z analogicznym okresem rok wcześniej. Wskaźnik "sprzedaż wydania" stanowi zsumowane dane dla wskaźników: "sprzedaż wydania drukowanego" i "sprzedaż e-wydania".

Czytaj też: RASP nie będzie skarżył Rady Etyki Mediów za poważne zarzuty wobec "Newsweek Polska"

  • Średnia sprzedaż "Polityki" (Polityka) od stycznia do września 2022 roku wyniosła 89 942 egz., z czego 65 487 egz. stanowiły wydania drukowane, a 24 455 – e-wydania. Dodatkowo tygodnik sprzedał 1084 subskrypcji cyfrowych (dane dotyczące subskrypcji cyfrowych wykazywane są jedynie dla "Polityki" i "Tygodnika Powszechnego"). "Polityka" najlepiej sprzedawała się w kwietniu 2022 roku (średnio 93 104 egz.).
  • "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) rozchodził się średnio w 63 667 egz., w tym 54 142 egz. drukowanych i 9525 e-wydaniach. Również kwiecień był najlepszy dla "Newsweeka" (średnio 67 420 egz.).
  • Tygodnik "Sieci" (Fratria) sprzedawał średnio 31 438 egz. (26 541 wydań drukowanych i 4897 e-wydań).

Czytaj też: Przychody Grupy Agora po trzech kwartałach wzrosły o 27,3 proc.

  • "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 30 156 egz. (23 132 wydania drukowane i 7024 e-wydania).
  • "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) miał średnio 22 854 sprzedanych egz. (19 889 wydań drukowanych i 2965 e-wydań). Dodatkowo "Tygodnik Powszechny" sprzedał 1001 subskrypcji cyfrowych.
  • Średnia sprzedaż "Gazety Polskiej" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) to 19 527 egz. (18 010 wydań drukowanych i 1517 e-wydań),
  • Średnia sprzedaż "Przeglądu" (Fundacja Oratio Recta) wyniosła 12 619 egz.

Należy dodać, że "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media) sprzedawał się w 78 145 egz. (77 911 wydań drukowanych i 234 e-wydania), a tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) – w 169 194 egz. 

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.

Czytaj też: W publicznej Trójce T.Love śpiewa o publicznej telewizji: "Wyłącz TVP"

(KOZ, 18.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.