Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyn "SAT Kurier" od 2023 roku bez wydań papierowych

W magazynie publikowane są m.in. testy dekoderów do odbioru telewizji naziemnej i satelitarnej (fot. Satkurier.pl)

Magazyn telewizji cyfrowej "SAT Kurier" przestanie ukazywać się w formie drukowanego magazynu. - Szkoda papieru, farby, prądu i naszego czasu – mówi Janusz Sulisz, pytany przez "Presserwis". 

"Od 2023 roku nie będzie już »SAT Kuriera« drukowanego. Jeśli będzie w ogóle, to będzie w wersji online, a wszystkie informacje będziemy publikować wyłącznie na portalu Satkurier.pl" – powiedział w materiale wideo zamieszczonym na YouTube Janusz Sulisz, redaktor naczelny "SAT Kuriera". Jak dodał, powodem jest m.in. drożejący papier i brak reklam.

Czytaj też: Działalność Fundacji Gazety Wyborczej nie jest zagrożona mimo cięć w Agorze

– Kończymy wydawanie wersji drukowanej nie dlatego, że mamy problemy finansowe lub nie ma zapotrzebowania na te informacje, ale dlatego, że zmienia się świat mediów w kierunku online, chcemy być eko i trendy – szkoda papieru, farby, prądu i naszego czasu – dodaje Janusz Sulisz, pytany przez "Presserwis". – Mocno urósł portal Satkurier.pl i tam tematyka jest dużo szersza niż drukowana wersja "SAT Kuriera". Nie ma tu żadnego upadku, problemów finansowych, ale śmiała decyzja – że to już nie ma sensu. Będziemy mocniej działać w sieci, online, wideo, w mediach społecznościowych.

Ostatnie wydanie pojawi się w sprzedaży prawdopodobnie w grudniu.

"SAT Kurier" powstał w styczniu 1997 roku. Najpierw jako dwumiesięcznik, od 2007 roku jako miesięcznik, a od 2016 roku ponownie w formie dwumiesięcznika. W magazynie publikowane są m.in. testy dekoderów do odbioru telewizji naziemnej i satelitarnej oraz wykazy kanałów satelitarnych. Cena wydania to 12 zł.

Wydawcą magazynu "SAT Kurier" jest krakowska firma Hollex Sat Systems.

Czytaj też: Cięcia w RAS Polska mają objąć proporcjonalnie po 8 proc. pracowników każdego działu

(MNIE, 10.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.