Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 27, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dyrektor TVP 2: więcej wejść ”na żywo” to większa oglądalność WOŚP.

Transmisja 15. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP) w TVP 2 będzie nieco krótsza niż w ubiegłych latach, jednak będzie więcej wejść ”na żywo”, a to zwiększy oglądalność - powiedział dyrektor TVP 2 Wojciech Pawlak. Fundacja WOŚP chce, by czas transmisji jubileuszowego finału był taki, jak przy poprzednich finałach.

O sporze napisała w środę ”Gazeta Wyborcza”. Szef TVP 2 poinformował, że stacja przewidziała na 15. finał, który odbędzie się 14 stycznia 2007 r., 6 godzin 40 minut transmisji i 7 wejść na żywo. Przypomniał, że poprzedni finał był transmitowany przez 7 godzin i 58 minut, jednak miał mniej wejść ”na żywo” (6), zaś w 2004 roku transmisja trwała 8 godzin 50 minut. Pawlak podkreślił, że średnia oglądalność podczas ostatnich finałów obniżyła się, jego zdaniem właśnie ze względu na zbyt długie bloki programowe. - Przez 14 ostatnich finałów mięliśmy po ok. osiem godzin transmisji, a w tym roku zaproponowano nam o jedną czwartą mniej, czyli sześć godzin - powiedział rzecznik prasowy fundacji WOŚP Krzysztof Dobies. Przypomniał, że będzie to finał szczególny, jubileuszowy, ponieważ WOŚP zagra już po raz 15. - Podczas skróconej transmisji mniej razy będziemy mogli pokazać numery, pod które można wysyłać SMS-y i dzwonić, aby przekazać pieniądze, a także mniej razy zachęcimy do wrzucania pieniędzy do puszek, z którymi wolontariusze będą na ulicach przez cały dzień. Mniej będzie także czasu na opowiedzenie widzom, na co zostały przeznaczone pieniądze z poprzednich finałów WOŚP - dodał Dobies. Takie argumenty odpiera szef TVP 2. - Numery telefonu można podawać nie tylko podczas transmisji, ale także np. w ciągu dnia na pasku - podkreślił Pawlak. (PAP, KRP)

(27.12.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.