Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: w październiku Grupa Wirtualna Polska przed RAS Polska

W października Grupa Wirtualna Polska przyciągnęła 22,34 mln użytkowników (fot. Jessica Lewis Creative/Pexels.com)

W październiku 2022 roku Grupa Wirtualna Polska była liderem wśród portali horyzontalnych. Spośród pierwszej dziesiątki wydawców największy wzrost liczby użytkowników w porównaniu z wrześniem 2022 roku zanotowała Grupa Agora.

Liderem polskiego internetu pozostaje Grupa Google, która przyciągnęła w październiku 28,88 mln internautów, co w stosunku do września stanowi niewielki wzrost o 0,08 proc. Za Grupą Google znalazły się: Grupa YouTube z 26,71 mln użytkowników (wzrost o 1,2 proc.) i Facebook.com – 22,69 mln (spadek o 0,83 proc.).

Czytaj też: Piotr Kraśko wrócił do "Faktów" relacją z Teksasu

Grupa Wirtualna Polska miała 22,34 mln użytkowników (wzrost o 1,35 proc.) Serwis Allegro przyciągnął 22,24 mln użytkowników (wzrost o 0,89 proc.), a serwisy Grupy RAS Polska przyciągnęły 22,12 mln internautów (wzrost o 0,31 proc.).

Następne w zestawieniu były:

  • Grupa Polsat Interia – 21,17 mln użytkowników (spadek o 7,91 proc.),
  • Grupa Agora – 18,38 mln (wzrost o 2,84 proc.),
  • Grupa Polska Press – 18,05 mln (wzrost o 2,80 proc.)
  • oraz Grupa OLX – 17,59 mln (spadek o 2,79 proc.).


Dane: badanie Mediapanel PBI/Gemius.

Czytaj też: Telewizja Polska ogłosiła przetarg na dane telemetryczne na 2023 rok

(MZD, 08.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.