Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 27, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Interia.pl uruchamia nowe serwisy

Portal Interia.pl zmodyfikował stronę główną, co jest związane z wprowadzaniem kolejnych serwisów tematycznych. Ponadto uruchomił przewodnik po wydarzeniach kulturalnych i rozrywkowych w kraju. Zobacz serwis interia.pl

Na stronie głównej portalu zmieniono wygląd górnej belki, ujednolicono wygląd menu głównego (każdy dział posiada małe ikony), zmieniono rozmieszczenie odwołań do poszczególnych serwisów. Według właścicieli portalu zmiany mają umożliwić użytkownikom szybsze odnajdywanie interesujących ich informacji. W najbliższym czasie uruchomiona zostanie jednak zupełnie nowa wersja strony głównej Interii. Portal uruchomił przewodnik po lokalnych wydarzeniach kulturalnych i rozrywkowych odbywających się w całej Polsce. Serwis Blisko ciebie jest tworzony na podstawie informacji dostarczanych przez użytkowników. Wkrótce serwis zostanie wyposażony w funkcje społecznościowe. Strona jest codziennie aktualizowana. Portal Interia.pl od początku 2007 roku będzie miał własny dział sprzedaży reklam. Dotychczas sprzedaż reklam na portalu odbywała się w ramach umowy z firmą Broker FM, która wygasa z końcem roku. Zespół działu sprzedaży został zreorganizowany, m.in. zatrudniono dodatkowe osoby. Na początku przyszłego roku dział sprzedaży portalu planuje także wprowadzenie nowych produktów reklamowych. Nowym specjalistą ds. public relations portalu Interia.pl została Agnieszka Szybowska. Wcześniej pracowała m.in. w agencji SCH Public Relations. Zastąpiła Izabelę Hemerling-Kamińską, która przebywa na urlopie macierzyńskim.

(KRZ, 27.12.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.