Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Kacprzak został creative group head w Artegence

Piotr Kacprzak w agencji Artegence pracuje od pięciu lat (fot. materiały prasowe)

Piotr Kacprzak, dotychczas pracujący jako senior art director w agencji Artegence, objął stanowisko creative group head.

Na nowym stanowisku Kacprzak będzie odpowiedzialny za zespół kreatywny w obszarze designu i wszystkie jego projekty dla klientów agencji, w tym np. Żywca czy Pepsi.

Czytaj też: Kamil Szwarbuła kończy pracę rzecznika w x-kom

Kacprzak od pięciu lat pracuje w dziale kreacji Artegence zarządzanym przez Adama Zdeba. Wcześniej pracował m.in. w Deloitte Digital, Digital One i Kamikaze Digital.

(AMS, 03.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.