Dział: PRASA

Dodano: Październik 28, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Burda Media Polska zamyka większość drukowanych magazynów i redukuje zatrudnienie

Burda Media Polska zdecydowała, że w obszarze print pozostaną w jej portfolio w 2023 roku tylko magazyny "wspierające rozwój produktów digitalowych" (fot. materiały prasowe)

Zarząd Burda Media Polska ogłosił zamknięcie drukowanych magazynów z segmentów: poradniki, ogród, kulinaria, crafting, true stories (np. "Claudia" czy "Dobre Rady") oraz "Party" i "Sielskie Życie". Zmiany będą wiązały się ze zwolnieniami.

Burda Media Polska tłumaczy, że skoncentruje się teraz na produktach digitalowych z segmentu luxury & lifestyle i dalszym rozwoju w Polsce przede wszystkim internetowego portfolio w tym obszarze.

Burda Media Polska zdecydowała, że w 2023 w obszarze print (druk) pozostaną w jej portfolio tylko magazyny "wspierające rozwój produktów digitalowych", tj. "Elle", "Elle Decoration", "Glamour", "Viva" i "National Geographic".

Czytaj też: Związki zawodowe porozumiały się z RASP w sprawie zwolnień grupowych

Jak podano w komunikacie, zmiany wiążą się z redukcjami zatrudnienia, a zarząd spółki "pozostaje w dialogu z przedstawicielami pracowników".

(MNIE, 28.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.