Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 24, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Błażej Soniewicki dołącza do Grupy Komunikacja Plus jako CEO dwóch firm mediowych

Błażej Soniewicki pracował m.in. w BBDO i Publicis Group, współtworzył Brand New Galaxy i start-up mediowy E-contenta (fot. materiały prasowe)

Błażej Soniewicki dołącza do Grupy Komunikacja Plus. Jako CEO będzie zarządzał dwiema spółkami: Proomni – wyspecjalizowaną w performance media i e-commerce oraz agencją Dodaj Media odpowiedzialną za zakup mediów 360.

Dodatkowo Soniewicki ma wspierać rozwój zintegrowanej oferty Grupy. Tym samym GK+ wzmacnia kompetencje w obszarze obsługi zintegrowanych projektów marketingowych.

Czytaj też: CPC Brand Consultants i Papaya Films ruszają z nowym formatem podcastowym

Dotychczas Proomni i Dodaj Media, choć od początku funkcjonowały jako niezależne spółki, działały raczej jako business unity w ramach grupy. Dołączenie Soniewickiego to krok w stronę zdobywania przez obie firmy niezależnego portfolio klientów – dotąd obsługiwały klientów Grupy.

Soniewicki pracuje w branży reklamowej od ponad 20 lat. Specjalizuje się w strategii komunikacji i budowaniu marek. W ostatnich latach szczególnie koncentruje się na działaniach związanych z innowacyjnym wykorzystaniem mediów w komunikacji i budowaniu marek w przestrzeni e-commerce. Pracował m.in. w agencjach sieciowych grupy BBDO i Publicis Group, współtworzył Brand New Galaxy i start-up mediowy E-contenta. Realizował projekty dla takich marek, jak Mars, Netflix, Google, Telekomunikacja Polska i Total. Jest wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego oraz jurorem konkursu Effie Awards.

– Komunikacja Plus zaczynała jako firma zajmująca się działaniami PR – mówi Soniewicki. – Jednak zgodnie potrzebami naszych klientów powstawały kolejne kompetencje i obecnie Grupa liczy już osiem spółek wyspecjalizowanych w różnych obszarach komunikacji i marketingu. Daje to ogromne możliwości prowadzenia kompleksowych działań dla klientów, reagowania na ich potrzeby i wyzwania biznesowe – wyjaśnia.

Czytaj też: Paweł Miziołowski dyrektorem marketingu Brown-Forman Polska

Soniewicki współpracuje z Grupą Komunikacja Plus już od kilku miesięcy i przez ten czas miał możliwość dokładnie się jej przyjrzeć zarówno od strony procesów, jak i teamu. – Nasze spółki mediowe: Promni i Dodaj Media łączą dwie niezwykle ważne cechy: z jednej strony, wszechstronny zespół profesjonalistów z doświadczeniem w pracy na dużych zintegrowanych projektach dla międzynarodowych klientów. Drugą jest kultura start-upu, w której wszyscy seniorzy pracują bezpośrednio z klientami, co przekłada się na szybkość i efektywność działania – opowiada.

W bieżącej działalności wspierają go: Monika Modrzejewska, odpowiedzialna za digital media jako head of digital marketing w Proomni (wcześniej m.in. w MullenLowe MediaHub Poland), Sylwia Burdziałowska, na czele zespołu e-commerce jako account director (wcześniej m.in. Pathfinder23), Łukasz Sadłek, prowadzący projekty mediowe 360 jako client service director w Dodaj Media (wcześniej m.in. ZenithOptimedia), a także Grzegorz Trondowski, odpowiedzialny za rozwój biznesu (wcześniej m.in. Resolution – OMD Group, Value Media, Mr. Target w ramach Grupy SARE).

– Grupa Komunikacja Plus powstała w oparciu o PR, ale od kilku lat w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów konsekwentnie rozwijamy naszą ofertę w kierunku dostarczania klientom zintegrowanych usług marketingowych w formule One-Stop-Shop, rozszerzając je o badania, kreację, digital i media. Ważną częścią naszej strategii rozwoju, równolegle do poszerzania portfolio obsługiwanych marek, jest pozyskiwanie kolejnych talentów z rynku, które umacniają naszą pozycję. W ostatnich latach dwukrotnie cieszyliśmy się tytułem największej pod względem przychodów polskiej, niezależnej grupy komunikacyjnej w rankingu magazynu "Press". To dla nas zobowiązanie wymagające ciągłego rozwoju w obszarze marketingu zintegrowanego – dodaje Tomasz Alberski, managing partner GK+.

Czytaj też: Drogerie Super-Pharm z pierwszą polską kampanią wizerunkową

Na poziomie Grupy Soniewicki ma wykorzystać swoje doświadczenie do wspierania rozwoju kompetencji Komunikacji Plus w kontekście obsługi projektów zintegrowanych, rozszerzania siatki partnerstw branżowych oraz zwiększania aktywności GK+ w branży marketingowej.

Grupę Komunikacja Plus tworzy osiem wyspecjalizowanych zespołów, które zapewniają doradztwo w każdym obszarze komunikacji. W skład Grupy Komunikacja Plus wchodzą m.in. agencja Public Relations Komunikacja Plus PR wraz ze specjalizacją EB, agencja digital marketingu Proomni, agencja interaktywna Follow Vision, spółka badawcza Insight Lab, dom mediowy Dodaj Media, agencja badawcza specjalizująca się w zakresie sponsoringu sportu i kultury Sponsoring Insight, a także agencja consultingu marketingu sportowego Stardom House. Oferta Grupy opiera się na integracji kompetencji wszystkich spółek.

Czytaj też: Badanie Mediahub: Generacja Z się nie buntuje

(AMS, 24.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.