TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 20, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Viaplay wystartuje w Wielkiej Brytanii 1 listopada

Viaplay od początku roku wejdzie także do Stanów Zjednoczonych i Kanady

Viaplay otrzymał zgodę irlandzkich regulatorów na fuzję z Premier Sports. Oznacza to, że skandynawska platforma streamingowa w pełnej wersji - łącząc filmy fabularne ze sportem - wystartuje w Wielkiej Brytanii 1 listopada.

Pakiet Total kosztuje 14,99 funtów i będzie zawierał zarówno własną zawartość Viaplay, jak i treści od Premier Sports.

Na początku 2023 roku do listy krajów z Viaplay dołączą Stany Zjednoczone i Kanada, w tym wszystkie mecze eliminacji piłkarskich Mistrzostw Europy i Mistrzostw Świata z udziałem reprezentacji Szkocji, Walii oraz Irlandii Północnej. Viaplay posiada też kompleksowe prawa do ponad tysiąca międzynarodowych meczów pod auspicjami UEFA, w tym spotkań takich reprezentacji, jak Belgia, Dania, Francja, Niemcy, Włochy, Holandia, Portugalia i Hiszpania.

Viaplay pokaże także piłkarskie rozgrywki LaLiga, Puchar Szkocji, Puchar Ligi Szkockiej i Coppa Italia. Ponadto BKT United Rugby Championship, Rugby Football League i TOP 14 rugby, NHL, Mistrzostwa Świata w hokeju na lodzie, hokejową Ligę Mistrzów, rozgrywki CEV w siatkówce, mieszane sztuki walki KSW, piłkę ręczną EHF, łyżwiarstwo figurowe, łyżwiarstwo szybkie i wiele innych transmisji.

Od listopada płatne kanały telewizyjne Premier Sports 1 i Premier Sports 2 zostaną przemianowane na Viaplay Sports 1 i Viaplay Sports 2, a bezpłatny kanał telewizyjny FreeSports zmieni nazwę na Viaplay Xtra. Wszystkie kanały pozostaną dostępne za pośrednictwem istniejących partnerów dystrybucyjnych. Będą nadal transmitować wydarzenia sportowe do pubów, klubów i innych obiektów komercyjnych w całej Wielkiej Brytanii.

Premier Sports miał łącznie 222 tys. płacących abonentów na koniec czerwca 2022 roku. Założona w 2009 roku i wcześniej w większości należąca do Setanta Sports firma wygenerowała w 2021 roku przychody w wysokości 26,4 mln funtów.

(MAC, 20.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.