PARP nowym klientem Imago PR
Agencja Imago Public Relations prowadzi kampanię informacyjną dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Celem projektu jest rozbudowa i promocja sieci Regionalnych Ośrodków Szkoleniowych Europejskiego Funduszu Społecznego (ROSzEFS).
Zadaniem konsultantów Imago PR jest realizacja opracowanej wspólnie z PARP kampanii informacyjnej skierowanej do organizacji pozarządowych, które mogą zostać akredytowane przez PARP oraz potencjalnych odbiorców Europejskiego Funduszu Spójności. Działania PR zostały podzielone na trzy etapy. Efektem pierwszego będzie upowszechnienie informacji o konkursie na nowe ośrodki ROSzEFS. W drugim i trzecim etapie działań komunikacyjnych konsultanci Imago PR będą odpowiedzialni za dostarczenie wiedzy o funkcjonowaniu rozszerzonej sieci ośrodków ROSzEFS potencjalnym projektodawcom oraz za popularyzację działalności sieci w mediach. Planowane zakończenie kampanii to wrzesień 2007 roku.(KRP, 20.12.2006)










