Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marta Tyszer partnerką zarządzającą PR Calling

Marta Tyszer do zespołu PR Calling dołączyła w 2019 roku (fot. materiały prasowe)

Marta Tyszer objęła funkcję managing partner w PR Calling i dołączyła do zarządu agencji.

Jako partnerka zarządzająca odpowiada za dalszą realizację strategii biznesowej firmy, budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, zarządzanie zespołem menedżerów oraz nadzorowanie najważniejszych projektów i wewnętrznych procesów agencyjnych.

Do zespołu PR Calling dołączyła w 2019 roku, zajmując stanowisko PR & communication manager. Do jej głównych obowiązków należało wówczas zarządzanie zespołem konsultantów, utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami agencji oraz dbanie o najwyższe standardy obsługi. W roku 2021 zmianie uległa struktura organizacyjna PR Calling - powstały dwa obszary kompetencji B2B practice, fin & tech practice oraz wydzielona rola growth manager, którą objęła Tyszer.

Bezpośrednio przed dołączeniem do agencji pracowała w departamentach komunikacji EY i KPMG, gdzie odpowiadała za kontakt z mediami i funkcjonowanie biura prasowego. Pracę w komunikacji zaczęła w agencji PR Weber Shandwick, gdzie realizowała kampanie produktowe i korporacyjne dla firm w obszarach consumer, healthcare, financial oraz technology (m.in. Laboratoire Dermatologique Bioderma, Nespresso, Nestlé, The Walt Disney Company, MasterCard, Microsoft, Mrs. Sporty, Alpro soya, BZ WBK, Discovery Networks Central Europe).

(AMS, 12.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.